Уточнюйте, про можливість доставки замовлення та наявність квітів/товарів у потрібному вам місті, перед оплатою замовлення. Viber, WhatsApp, Telegram - +380974077575
Ця політика заміни є невід'ємною частиною Публічної оферти.
1. Політика заміни квіткової продукції:
1.1. У зв'язку з тим, що деякі складові квіткових композицій (букетів) носять сезонний характер і бувають доступними не завжди, ці елементи можуть бути замінені іншими, найбільш схожими з ними складовими, які знаходяться в тій же ціновій категорії і є в наявності в магазині в день доставки Замовлення. Заміна будь-яких з сезонних складових проводиться без узгодження з Клієнтом.
1.2. Якщо при формуванні замовлення, будуть відсутні якісь квіти - буде виконано заміну на інші квіти, максимально схожі по колірній гамі. При цьому може бути змінено загальна кількість квітів, якими виконується заміна в композиції (букеті). При такій заміні Компанія керується вартістю квітів, якими виконується заміна. У разі, якщо рівноцінну заміну зробити не вдається - заміна відбувається в "сторону Клієнта".
1.3. При внесенні будь-яких замін в композицію (букет), Компанія максимально зберегає зовнішній вигляд і кольорову гамму композиції (букета).
1.4. Композиції квітів (букети, кошики і т.д.), що містять кілька видів квітів, а також квіткова фурнітура (упаковка, декор і т.п.), декоративна зелень, замінюються без узгодження з Клієнтом.
1.5. Якщо для замовленої композиції (букета) в магазині відсутня більшість квітів, то Компанія повідомляє про це клієнта на e-mail, який він вказав у замовленні. І погоджує з ним заміну квітів в композиції (букеті) на інші, а також пропонує Клієнту вибрати іншу композицію (букет) в замін. У разі, якщо за 4 години до часу доставки замовлення, Компанія не отримала відповіді від Клієнта з приводу заміни, флористом буде складено букет з квітів на його розсуд, рівний або більший за вартістю букет (композицію), який замовив Клієнт.
1.6. У випадку відсутності в магазині на день доставки замовлення необхідної для букета зелені, вона може бути замінена на інший вид зелені, без погодження з клієнтом, або флорист створить букет взагалі без зелені, але при цьому він збільшить загальну кількість квітів у букеті.
1.7. Компанія не гарантує 100% ідентичності букета (композиції) квітів, яка доставляється з фото, яке Ви бачите на нашому сайті. Ми гарантуємо Вам максимальну схожість букета (композиції) квітів, що доставляється з фото, яке представлене на сайті. Також ми гарантуємо максимальну свіжість квітів у букеті (композиції).
2. Політика заміни інших товарів:
2.1. У разі, якщо на момент формування замовлення, в магазині відсутні цукерки, які були замовлені Клієнтом - вони замінюються на інші цукерки в цій же ціновій категорії, з тих, що є в наявності в магазині.
2.2. У разі, якщо на момент формування замовлення, в магазині відсутній торт з вагою який замовив Клієнт, але є такий же торт меншої ваги, то замість одного великого торта, можуть бути доставлені два маленьких торта.
2.3. У разі, якщо на момент формування замовлення, в магазині відсутній торт, який був замовлений Клієнтом - він замінюються на інший торт з тих, що є в наявності в магазині. При цьому, при виборі торта Компанія керується вагою замовленого торта і терміном його придатності.
2.4. Зовнішній вигляд м'якої іграшки (колір і форма) може відрізнятися від зображеного на фото. У разі, якщо на момент формування замовлення в магазині іграшок відсутня конкретний вид іграшок (ведмедик, кошеня і т.д.), буде виконано заміну на інший вид іграшки. При заміні іграшки Компанія дотримується розміру, зазначеного в характеристиках товару.
2.5. Зовнішній вигляд повітряних кульок (колір і розмір) може відрізнятися від зображених на фото. У разі, якщо були замовлені повітряні кулі, можлива ситуація, коли при їх транспортуванні 1 кулька лопне. В такому випадку, Одержувачу буде вручено на 1 кульку менше, ніж було замовлено. При цьому замовлення вважається виконаним в повному обсязі.
2.6. Зовнішній вигляд ваз (колір, візерунки і т.д.) може відрізнятися від зображеного на фото. У разі, якщо на момент формування замовлення, в магазині відсутня скляна або порцелянова ваза - вона замінюється на іншу вазу, яка є в наявності в магазині.
2.7. У разі, якщо на момент формування замовлення, відсутні якісь види фруктів зі складу кошика з фруктами, - вони замінюються іншими фруктами. При цьому загальна вага кошика дотримується. Зовнішній вигляд кошика (колір, форму ручки, матеріал, форму кошика і т.п.) і розташування фруктів в кошику можуть відрізнятися від представленого на фото.
2.8. У разі, якщо на момент формування замовлення, відсутні якісь продукти зі складу кошика з продуктами, - вони замінюються іншими схожими продуктами. Зовнішній вигляд кошика (колір, форму ручки, матеріал, форму кошика і т.п.) і продуктів (упаковка, виробник, торговельна марка і т.д.) в кошику можуть відрізнятися від представленого на фото.
3. Заміна квіткової та іншої продукції може здійснюватися без узгодження з Клієнтом.
3.1. Упаковочний матеріал в будь-якому букеті може відрізнятись від зображеного на фото букету, як за кольором, відтінком, узором, так і за видом упаковочного матеріалу. Упаковочний матеріал вибирає флорист за власним розсудом. Якщо вам дуже важливий колір чи вид упаковочного матеріалу букету, обговоріть це з менеджером магазину перед розміщенням замовлення.